Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Saturday 2 July 2011

Aku adalah aku...

Salam Jumaat untuk semua..
aku rasa baru lagi hari jumaat dan jumaat kembali lagi...
ari ne sebenarnya x aper pun yang menarik cuma tangan aku ne tetap nak menari di blog kesayangan aku ne..
mungkin org cakap..over jerk..orang lain dah blogger bertahun2 takdelah over macam dier..
tapi aku menulis ikut hati aku dan x penah amik pusing pon kater org...
Hari ini aku wat ofis sebagai persinggahan sementara maklum le banyak sangat agendanya sampaikan aku pelik apsal aku buzy ngat ari ne...
masuk off pagi tadi aku on komputer dan wat keja jap..
Kul 10am aku pg cuci keta..bukan aku nak x cuci sendiri atau dalam ertikata korang PEMALAS..
tapi semalam sakit kepala yang amat sangat dan raser macam nak pecah je pale..
Nak dijadikan citer..semalam ayah aku suruh beli budu dan sebagai anak
aku yang menurut perintah..
belilah budu..
tapi nak jadik citer..botol tu x rapat dan habis budu tumpah lam keta aku..
mujur kat alas kaki,kalau kat seat???cecite..cecite..
aku dah cuak...bau budu dimana2..
aku kn balik segera dan sebelum tu aku survey car wash..
seme penuh dan impian aku cuma satu..
mintak tolong ngan hb..
sampai umah...hb kn g port jap..ader kj...
aku no choice..basuh alas kaki dan spin lam washing mechine..
keta hy basuh dimana perlu kerana sakit kepalaku tidak membenarkan aku membasuh kereta sepenuhnya...
hahahaha...malaslah tuuuu...
dan hasilnya, ari ne aku kuar jap g basuh keta...
dah wangi,cantik dan mantopssss.
anak2...hari ne boleh cr air A&W...ice-cream dah beli...
Jom minum Float...
Ish ...dah melalut ne...
Balik dr basuh keta jam dah tunjuk kul 11.30am..
hari ne aku ader appoinment lunch ngan para ibu2..
Kami lunch kat cni....


Semua org tau kan...

 

sebelum makanan sampai kami diberi ini sebagai pembuka selera...ahaks..

 

tuan punya blog ngan tinie...tinie pun blogger gak...


sebelum acara makan2, sesi berfoto oleh tuan punya blog...gemoknya mak...


pembasah tekak...maklum le hr panas kn minum ais..

 

ne hasil menternak lemak pada hr itu...org ckp jgn makan nasi kalau nak kurus..
cenggane tekak org melayu..
nasib ko le badan...

 

makanan lagi..




Dapat makanan ,,semer dah x pandang kiri kanan..baca doa terus jerk
pecut hingga ke garisan penamat..Dalam keta,otw balik seme dah ngantuk...
aku nak cepat sampai coz timing lariiii,
jgn bos masuk dulu pada aku..
bukak pintu off ...x org..
lega...br boleh amik nafas panjang...
sekian saja acara makan maser lunch hour...
wahai kawan2...nanti kita kuar lg k..


Jumpa lagi
Luv u ouls..


 









No comments: