Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Saturday 9 July 2011

Aku memasak hari ini...

Salam..

Hari ini kn kerja macam biasa dan hari sabtu adalaah hari yang paling boring ..
Biasanya hari sabtu, aku mmg malas wat kerja..
Dah le pagi2 masuk office, my ofismate kenakan aku..
Nak tau kes aper..
Jom layan pic dan baru le aku citer kesnya..



Ini le kes nya..
aku x sedar pun aku pakai baju KUNING ari ne..
dah lamer aku x pakai shirt ne..
jadik pagi tadi aku tengok shirt ne menarik jer..
sampai office , kecoh dorang seme cakap aku nak g join Perhimpunan BERSIH...
hahahaha..aku mmg x minat langsung bab politik ne..
Perhatian erk ...aku mmg x terlibat langsung ngan politik...
Seksanya nak tunggu kul 1..

Tapi atas dasar kemanusiaan...my ofismate bg aku balik awal..
riang nyer hati hy Tuhan yang tahu..
keje banyak yang x settle lagi kat umah..
minggu ne kan aku busy biz..
tapi aku suka...
so banyak le keje umah yang tertangguh..

Hari ini mood untuk memasak tuk family datang membuak2..
maklum le dah lamer aku x masak special..
ari ne ingat nak masak lain dari hari biasa,,
tapi nak masak aper erk??
Lauk yang cepat dimasak dan sedap dimakan...
maklum le dah kul 12 tengahari..
OTW...aku terus beli barang dan aper yang perlu..
kul 12.30 dah sampai umah..
terus masuk dapur dan masak..
menjelang Zohor kami dah boleh menikmati our lunch..
so layan pic jerk k..



OUR LUNCH...JOM MAKAN....

Nasi ayam jerk..jgn le cuak..
dah cakap yang cepat dimasak dan sedap dimakan..( pinjam slogan MAGGI jap )
dan kenyang perut kami sekeluarga..

cukup sampai cini..
nanti jumpa lagi...


Luv u uols...

No comments: