Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Saturday 8 December 2012

BB PLUS....Rahsia wanita bermula disini....

BB PLUS ......
MINUMAN COLOGEN UNTUK KECANTIKKAN LUAR DAN DALAM.....







BB Plus Collagen Drink merupakan satu lagi produk terbaik dalam syarikat Hai-O Marketing. BB Plus diformulasi untuk meransang pengeluaran kolagen pada kulit bagi mengembalikan keremajaan dan kehalusan kulit secara menyeluruh.Pengambilan BB Plus setiap hari dapat menyerlahkan keremajaan kulit dan memberikan kesihatan menyeluruh.

BB Plus dihasilkan daripada 5,000mg Kolagen ikan terhidrolisis untuk memberikan penyerapan yang baik. Kofaktor seperti ekstrak biji anggur dan Vitamin C ditambah untuk melindungi rantaian kolagen.
Satu sachet BB Plus mengandungi ramuan yang terdiri daripada Kolagen Ikan Terhidrolisis, Ekstrak Biji Anggur, Vitamin C, Inulin, Serbuk Jus Blackcurrant, Serbuk Jus Roselle, Serat Epal, Isomaltulos dan Sukralos.












Mengapa memilih BB Plus?

BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik.



Bagaimana BB Plus Bertindak?

BB Plus bertindak dengan tiga tindakan:

1. Memulih   - Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida kolagen bagi
                         rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah
2. Membina   - Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen melalui proses antioksida
3. Memperbaharui -  Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru











Kebaikkan mengambil BB Plus ?

BB Plus mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasa enak campuran ekstrak blackcurrant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.


7 Hasil Kulit Cantik
1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran
matahari












Cara-cara pengambilan :
Campurkan 1 paket BB Plus ke dalam 150ml air. Elakkan daripada menggunakan air panas. Kacau dan sedia diminum. Sebaiknya diambil sebelum makan atau sebelum tidur.




 

Get your BB Plus Kolagen and call zila now for great discounts!!
019 9006264
@






No comments: