Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Thursday 30 June 2011

Syukur kepadaNya...

Salam hari khamis,

Kita berada dihari terakhir untuk bulan june dan berakhirlah setengah tahun 2011...
cepatnyer masa berlalu dan kita semakin menghampiri bulan Ramadhan yang mulia...
dimana semua insan menantikan bulan yang penuh keberkatan ne...
termasuk le aku..nak raya beb..
cakap pasal raya ..aku ader lah wat preparation skit2..tu pun tuk anak2
tuk aku takpe...yang penting adalah anak2
mereka yang excited biler tiba hari raya..
alhamdullilah tahun lepas kak yong puasa penuh walaupun br berusia 6 tahun masa tu..
mudah-mudahan tahun ne kak yong berjaya menghabiskan sebulan ramadan tu...
ish dah jauh aku ne...
sebenarnya aku nak berkongsi  kegembiraan..
lagipun seme tu bukan hak aku
cuma aku yakin bahagian aku ader...
ish malu plak...
smlm hb mmg excited giler
rupa-rupanya ader increment..
tak boleh le aku tulis kat cni ,kang marah plak tuan empunya dr
habis seantero dunia nak dicanangnya...
merasalah makan ikan bakar lg kan abang????
tp aku bersyukur sangat sepanjang hb aku kj kat company tu
walaupun kj byk tapi dier hepi dan akhirnya segala penat lelah selama ne ader jugak org yang nampak...
walaupun ader masa dier fed up ngan bos tp berkat kesabaran
abang dapat aper yang patut jadi milik abang...
Dengan imbuhan ini semoga abang semakin bersemangat dan berusaha lagi
semoga tahun depan ader increment lg....
chaiyok...chaiyok...
cakap pasal increment org..aku punya aper citer...
ader ke takde??? jgn mcm tu inci bosss...
semua barang dah naik harga...jadik kami punya gaji pun kasi naik lah inci bosss...
semoga inci boss mendengar keluhan kami org bawah ne...
kita hidup bukan kerana wang tapi hidup memerlukan wang...
atas sebab tu kita seme perlu cari asalkan ianya halal...

Sampai cni dlu...inci bosss sudah masuk ofis...
caner nak naik gaji kalau asyik FB ngan Blog jerk...
Jumpa Lagi
Tata..

Luv u oulssss...

No comments: