Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Friday 22 July 2011

Aksi anak daraku...

Salam Hari jumaat ...

Semoga hari ini memberi rahmat untuk kita semua..
Penghulu segala hari...
Tadi maser blogwalking kat blog yang sy suka, terjumpalah doa ne..
mmg bagus dan pahala untuk tuan punya blog ...





Allah humma innii a’uu zubika minal hammi wal hazan, wa a’uu zubika minal ’ajzi wal kasasl,wa a’uu zubika minal jubni wal bukhl, wa a’uu zu bika min ghalabatid daini wa qoh rir rijaal.

“Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu daripada perasaan risau dan sedih, aku berlindung kepada-Mu dari sifat lemah dan malas, aku berlindung kepada-Mu daripada sifat takut dan lokek, aku berlindung kepada-Mu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.” (HR Abu Dawud)

Tanpa kita sedari dalam kehidupan hr ne kita berhutang..
ajal maut tiada siapa yang menduga..
semoga Allah memudahkan dan memberikan rahmat kepada kami sekeluarga agar segera habis bayar hutang terutama hutang bank...
maklum le hari ne hari jumaat , so peringatan untuk diri sendiri...

Hari ni mcm nak citer pasal anak jerk..
anak daraku ..
seorang yang periang mcm aku,
seorang yang suka makan macam aku,
seorang yang loyar buruk pun sama cam aku,
seorang yang suka berjalan pun sama cam aku,
cuma yang tak sama ngan aku adalah besday dia sama ngan abah dia...

Hari ini mood baek punya...
bangun pagi terus nak mandi,
tgk aku bersiap pakai baju kurung..
dia pun nak pakai baju kurung...
mari layan pic hasil melaram adeq pagi tadi....




Adeq ngan mood morning...



dah siap nak g umah nenek...



macam nak g ngaji jerk...



dah start boring...


ne yang last occey.....

Nur Adriena Batrisya Binti Saiful Anuar,
anak yang sangat senang nak jaga,
sangat senang bangun pagi tapi susah nak mandi,
senang berkawan tak kira dimana,
bersyukur ke hadrat Illahi kerana memberi cahayamata yang sempurna dan sihat sentiasa..
semoga anak ini menjaga kebanggaan kami di masa akan datang ...
semoga anak2ku sentiasa mendapat rahmat dan hidayat dariNya...
amin...

 
Luv U oulssss

No comments: