Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Friday 15 July 2011

Raja Buah datang lagi...

Salam untuk semua...

Semoga rahmat di pagi jumaat ini dinikmati oleh semua ..
Pagi ini badan rase tak ok..ini mungkin semalam aku makan benda yang panas..nanti aku cite jap ag aper benda panaz tu...
Mood nak menulis pun lari kerana badan rase mcm nak demam...

Tapi sebelum menulis aku nak pinjam slogan ne...

   " SENYUM ...SENYUM...X PERLU KATA APA-APA ..."

Mood yang x stabil ne...hati hepi tp badan plak x okiee...
raser macam nak mc jerk...tapi x blh minggu depan @ minggu lagi satu ,
aku plan nak outting with my fren before fasting month...
so...pergi kj, kalau x okie gak kang..mintak balik awal....hahaha...
sowi incik bosss...

smlm aku mmg berkampung kat umah mak ag coz sedara mara x putus-putus dtg melawat abah..
disamping itu, satu lagi benda yang amat menggembirakan aku..
abah aku dah semakin sembuh dan dah mula makan nasi walaupun lam kuantiti yang sikit..
takpe..walaupun sikit asalkan makan dan boleh bagi tenaga pada abah..
semoga doa kami semua Tuhan makbulkan..
Ms maghrib...hb dah cal ckp ader surprise kat umah..
Surprise aper erk??
nak kater besday aku??...br jerk lepas dan aku dah dapat present nyer..
nak kater anniversary??..lum lagi bulan 9 ne...takkan nak bg hadiah advance...
nak kater nak g makan...hb kan ngah ader kj..takkan nak tinggal keje semata-mata nak belanja makan..
i don't think so...
whatever..wait n see...
puas aku tanya...
call,sms, akhirnya hb akur gak...
Jawapannya...
Layan pic kat bawah k... 



aku mmg peminat DURIAN yang tegar..i loike...


isi mmg mantoppsss...kuning,lemak berkrim dan tebal...

Rupanya kawan hb bagi durian ne td...
ari tu mmg ader perasaan nak beli kat pasar malam tapi kami dah banyak kali beli kat pasar malam tapi menghampakan..
besanya kalau nak makan durian..kami 4 beranak akan mkn kat tempat jual durian..
bawak bekal air mineral sebotol untuk minum dan basuh tangan..
hb & adeq x suka buah ne
tapi mama ngan kak yong peminat tegar gitu...ahaksss..
thank you laling...
jgn lupa ckp terima kasih byk2 kat family Nazri Tahir okeh..
supaya laen kali dia ingat kat kita ag..
tak rugi wat baek ngan org...
untung sabut, timbul...
untung batu, tenggelam..
hahahaha...ader kaitan ker??
lupakan ajer kalau x faham k..

aku balik dr umah mak dah lewat maklum le layan tetamu...
sampai umah...dah dekat kul 10.30...
tak tunggu lama...jom makan durian sambil layan ANNISA kt TV3..
best toi citer tu...
ader 4 biji ag durian...so tu stok tuk esok ngan wat pulut durian..
lepas makan , pale ting tong..
laen mcm plak rase..
hb plak nak g airport amik bos br sampai..
sblm pale aku ne wat hal...baek aku mandi
tu mmg habit aku...
dah lewat dan pale still sakit..
dah ngantuk
nak tdo..
tata
jumpa lagi k..

luv u uolssss..





No comments: