Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Thursday 16 June 2011

Selamat Hari Bapa...

Salam untuk semua,

Lamer gak x bersiaran maklum le byk benda yang perlu dibereskan...kadang2 rase mcm x cukup 24/7. Tapi hidup memerlukan pergorbanan...kalau x wat saper yang nak buat...dah mmg tu kj aku, takkan nak srh bos aku plak wat kj aku, kang menjerit plak bos aku tu...
Hari ini aku nak citer pasal hari bapa..maklum le kalau dah ader hari ibu mesti le ader hari bapa kan...Sekarang ader 3 bapa yang harus aku hargai...Selamat hari bapa yang teristimewa buat insan yang amat aku sayang iaitu Encik Saiful Anuar Bin Mohd aka my hb...Orangnya simple tp tegas, mudah tolak ansur, x cerewet dan senang nak bela (kater org trengganu,maklum le mak aku org ganu)....Dia insan yang telah memberikan aku peluang untuk bergelar isteri, menikmati pengalaman mengandung dan merasai kebahagian hidup berkeluarga....Terima kasih abg kerana menerima diri ini seadanya...rase mcm sdg berlakon jerk. Satu lagi yg aku respect kat hb aku ne,dier mmg kamcing ngan anak2 dia. Walau dia penat sekali pun,dia akan bermain dulu ngan anak2. Selamat hari Bapa abang...

Bapa kepada anak2ku....ahaks...rock ouls


aku mmg teruja gak nak sambut Hari Bapa ne,bukan hanya untuk bapa kepada anak2aku tapi istimewa gak kepada abah aku yang memberiku kasih sayang sejak aku kenal dunia ne.Bukan aper dulu mase aku kecil aku mmg rapat ngan abah aku.Sbb abah aku jarang marah aku tapi kalau dia marah aku mmg takut amat..Tp yang pasti aku mmg sayang kat abah aku ne...Dulu kalau aku nak mainan, aku jarang mintak ngan mak aku. Kalau mintak ngan mak aku, byk reason aku kn bg knp aku nak mainan tu?? Tapi kalau ngan abah aku..dia x ckp byk tp kalau abah ader wit le. maklum le kami bukan org senang. Abah hy kakitangan kerajaan dgn gaji yang x seberapa tp mujur mak aku suka biz jadik hidup kami selesa la jugak.Alhamdulilah...Selamat Hari Bapa abah...saya sayang abah sampai hujung nyawa...

                                           wajah kesayangan hamba...ahaks..abah aku...
                                          abah aku dengan adek....
                                         Abah aku ngan kak yong....


Lelaki ketiga yang ingin aku ucapkan Selamat Hari Bapa adalah kepada my lovely father in law....maaf, gambar x coz FIL aku ne mmg x suka bergambar. Fil aku dah berusia era 50-an tp masih bertenaga kerana dia masih blh melakukan kerja harian dia...nak tau aper????FIL aku tukang wat umah dan masih aktif bertukang...satu lagi yang paling aku suka kat my FIL ne adalah biler tiba musim udang galah...ayah akan pg mancing kat rompin sampai dapat udang yang banyak dan ayah akan panggil semua anak,menantu dan cucu balik kampung untuk makan udang galah....yumeee...best bangat...

Sekian saja untuk kali ne,,
Aku mendoakan supaya lelaki2 yang aku kasihi dan sayangi kan panjang umur,murah rezeki yang diberkati Allah.
dah panjang lebar nanti ader plak org boring..
Dan sebelum terlupa aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI BAPA untu semua yang bergelar bapa,bakal dan sewaktu dengannya....

Gud Nite and luv u ouls.....

No comments: