Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Saturday 11 June 2011

Rindu ...rindu-serindu nyer

Rindu..
Rindu...
Rindu...
Rindu sungguh-sungguh ne...
x maen2 punya rindu ne...
aku mmg jarang rindu kat org maklum le seme yang tersayang ader depan mata...
cane nak rindu...
tapi ne mmg betul2 punya rindu sampaikan aku nak jerk start enjin keta dan nak jumpa dia..
saper??dimaner???bagaimaner???mengapa???
Ini jawapannya....
anak dara aku yang periang,peramah danx pernah duk diam...babah selalu cakap " tu gen mama, kalau gen abah x mcm tu "...
aku dan family panggil gugurl ne kak Yong aka anak yang pertama..
Dia pewarisku...
Jantung hatiku..
Musuh perang mulut..hahaha..kalau aku suruh dier basuh kasut sekolah..
Teman g beli barang,mkn2 dan byk lg tempat km bersama...

X sabar nak jumpa dier..
ari ne dier balik..
dari maner???
kalau school holiday...kak yong awal2 dah request nak balik umah tok..
kat maner???
kat keratong...
aku kawin ngan org Felda keratong 3..
dulu aku x tau pun pasal felda ne coz aku dibesarkan di kuantan,
kalau tahu pun maser sek men..aku ader kawan ngan budak felda yang stay kat hostel Asrama Semai Bakti..
tp amik tahu skit-skit jerk...
tp semenjak aku kawin...byk menda yang aku tahu...citer lain kali plak...
x sabar nak jumpa my gugurl...
Rindu bangat sama kamu...
dah 10 hari kami berpisah...kami x penah berpisah sebegini lamer...
tapi yg pasti kak yong mmg hepi duk cane...

Jumpa lagi..

Luv u ouls...

No comments: