Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Saturday 13 August 2011

Rindu pada seseorang...saper??? dimaner???....

Salam ..

Sebenarnya dalam minda kosong...
tak tau aper nak citer..
tapi dalam hati..
terasa lain..
nak kater risau...
tak berdebar pun...
nak kater sakit...
takde saper yang wat aku marah pun..
emosi aku occay ari ne..
hepi jerk..
tapi apsal hati ne???
macam....
macam aper erk...
lamer berfikir sampaikan aku buntu sendiri...
takde jawapan..
terus mencari...
terus menkaji...
akhirnya aku temui...
hahahaha..
biar aku gelak dulu...
sebelum korang gelak kat aku...
aku rindu kat seseorang rupanya...
kenapa aku rindu kat dia erk???
sebab dia istemewa...
banyak kelebihan dia yang aku tak jumpa pada orang lain...
yang pasti..aku rindu kat dia...
nak cakap ker kat dier???
nanti ...kalau aku cakap...
aku maluuuu...
tapi kalau tak cakap dia tak tahu...
aku rindu bangat sama kamu...
tapi lebih baek pendam dulu..
biar dia cakap dulu..
maklumlah aku dilahirkan sebagai seorang wanita..
yang penuh sifat pemalu...
Kalau dia tak cakap...
anggaplah dier pun samer macam aku...
malu tapi mahuuuuu...
Wahai Tuhan...sampaikan salam rinduku buatnya..
semoga dier baek2 sajer...
aku sentiasa mendoakan yang terbaek buatnya...
Rindu..
Rindu...
Rindu....
Aku Rindu sama Kamu...




Jumpa Lagi

Luv Uoalsssss...

No comments: