Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Thursday 4 August 2011

Outing wif BFF....

Salam...

lamer nyer x dapat mencoret kata2..
raser windu plak pada blog kesayangan aku ne..
waktu mmg x mengizinkan...
keje banyak..
banyak peristiwa yang berlaku tapi aku x mampu mencuri masa..
masa terlalu mencemburuiku..
wah...kelaut..
hari sabtu dah janji ngan my BFF nak outing..
hb masam manis jerk nak approve , maklum ler kn jaga anak...ahaks..
bukan selalu yang i wat mcm ne....nanti i kuar ngan u plak.occay..
kami x ke maner pun...window shopping for me..
my bff shopping baju raya tuk anak bujang dier..
aku tgk beza nak beli raya tuk anak dara ngan anak teruna..
maklum ler aku kan ader anak dara jerk..
takde pengalaman lg nak membeli belah tuk anak teruna..
kalau anak dara..pilihan mmg banyak..
tambahan aku yang ader dua anak dara ne..
kalau boleh dr tudung sampai ler ke kasut nak sama..
yang penting D.U.I.T....ader yang tu semer jadik kan...
wat maser ner persiapan tu dah ader sikit2 cuma kasut belum beli lagi...
lagipun membeli ikut kemampuan kita..
jangan nanti , lepas raya kita sakit kepala nak belanja takde wit..
saper susah????
Tahun ner kami berniat untuk berbelanja secara berhemat dalam bulan puasa dan juga persiapan tuk raya...
Rasernya semua pakai yang lamer jerk kecuali cadar my master bedroom
and cadar disney warna pink untuk bilik my princess..
langsir pun br ganti tahun lepas..lagipun budget takde..
pas raya nak g keyel...ateh nak bertunang...
so kena berjimat kit..
aper yang aku melalut ner...
jom layan pic kuar ngan my BFF...



aku makan ner....


mushroom soup n garlic bread..yummy...


dahaga punya pasal...air tinggal setengah baru spaghetti sampai....huhuk...




ner our desert...best gak..


me with my bff...dah lamer kami x jumpa...
( banyak citer sampai masing-masing x sempat ikut turn bercerita )



Kami banyak persamaan dari segi makan, pakaian dan citarasa,
hari kami outting ner pun kami order menu yang sama...
cuma yang beza adalah inci....ahaks ...jgn mare fren...
aku x penah jumpa insan sabar mcm dia...
banyak kesabaran yang aku pinjam dari dia dalam menempuhi dugaan2 kecil dr Allah..
semoga Allah sentiasa merahmati my BFF ...
hampir sekerat hari bersama, byk benda kami kongsi..
dah lamer rancang baru minggu ne berjaya outting..
ader jerk halangan
maklum ler masing2 dah berkeluarga..
akhir kata
tag line kami ' kita bahagia cara kita '
menjelang maghrib,kami pulang ke destinasi masing2 ...


Jumpa Lagiiiiii....

Luv Uoalsssssssssssss....


No comments: