Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Friday 5 August 2011

Family member yang baru...

Salam..

ne cerita lamer tapi masa yang sangat tidak mengizinkan
tapi nak gak citer supaya dapat diingati menjelang hari tua...huhuhu..
pada 23.07.2011 bersamaan hari pengacara majalah 3 yang come lote tu kawin..
Nurul Shuhada ke aper...
aku pun x ingat sangat nama dier..
anak sedara aku pun akad nikah gak..
tambah lagi family member kami ...
keseronokan jelas tergambar diwajah pengantin..
maklum le perubahaan fasa kehidupan..
teringat masa aku nak kawin...
maklum ler aku satu-satunya anak dara mak aku..
sebelum kawin mmg kena control giler ngan abang2...
nak dating pun susah....
kalau pegi dating pun, aku belum sampai umah berita dah sampai,
dah tu cenggana??? tapi bakal suami aku aka hb aku skrg ler cool jerk...
kami x selalu dating tapi still dapat jumpa hari2...
maklum ler satu tempat kerja....hahaha...
apsal plak citer aku yang lebey ne..
selalu ler mcm ne..
dah ke laut...
berbalik pada citer asal...
anak sedara aku ne muda ag baru 21,
tp disebabkan dia belajar kat melaka dan yang lelaki plak dah keje
dan bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai suami..
jadi si Ibu terpaksa merelakan kerana bimbang terjadi perkara yang tidak diingini..
Mak su ucapkan "Selamat Pengantin Baru " kepada chik dan suami..
semoga berkekalan hingga hujung nyawa..
Semoga chik tabah melalui kehidupan rumahtangga yang ader pasang surutnya..
Anggaplah suami sebagai raja dan amalkan sikap tolak ansur dalam semua perkara..
Inysa'Allah semua mendoakan kebahagiaan Chik dan boy...
Tapi pic mmg x banyak kerana tuan punya blog sangat sibuk melayan tetamu dan menyaipkan makanan untuk jemputan disamping menjamu selera...
Kenduri kahwin insya'Allah akan diadakan bulan December atau Januari depan...
Jom Layan pic....



anak dara yang suka melaram..



bergaya kat motor chik....saper plak guna motor chik pasni...



sebahagian dari barang hantaran dari kedua-dua pihak...




dari sudut depan...



me with bride...boy entah kemaner...
( kesian bby mama suruh tengok bulan ...ahaks )



x puas hati... tadi gambar x clear...yang ne x cukup light...
maklum ler umah dorang lomantic...light-light gitu....



ketika ditugaskan menjaga my niece....tgk aksi adeq geram kat bby...




nenek ngan cucu bongsu.....

menjelang petang semua dah keletihan..
padahal ini kenduri nikah jerk...
maklum ler family member kami ramai...
biler kaum kerabat belah boy dari Melaka dah balik...kami semua pun mulalah
cari pinggan....
nak makan le weh...
lapooooo...
dah nak masuk asar lagipun...
huhuhuhu..

Akhir kata..

" SELAMAT PENGANTIN BARU "
untuk
Nadiah Muharam dan suami...


Jumpa lagi..


No comments: