Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Tuesday 19 July 2011

Kenduri menyambut bulan ramadhan al mubarak...

Salam..

Hari ne mood menulis mcm lambat mari..
monday blues....hahahaha..
aku mmg bz giler ari ne..
start on pc sampai le skrg ..
aku x berhenti ag wat kj..
ne sesi mencuri tulang jap..
sementara menunggu approve dr bos..

Hari sabtu ari tu dapat jemputan dr mak saudara aka mak teh.
wat kenduri tahlil, nisfu syaaban berserta sambut bulan ramadhan..
dah lamer kami tiada kenduri..
besa nyer tiap2 bulan akan berselang adek beradeq abah wat kenduri..
tapi mungkin semua dah berusia dan commitment anak2 yang sentiasa sibuk menyebabkan
kami jarang dapat balik ke pekan..
Tapi baru ne ramai cousin aku balik..
dah lamer x jumpa...mmg gamat le suasana..
aku rancang nak g awal coz my hb x boleh join coz bos dia still kat cni..
aku just pg ngan anak2 jerk..
aku konvoi ngan abg aku sekeluarga...
layan pic sebelum bertolak..
emak dan abah x join coz not very well..




Sebelum bertolak..amik gambar dlu...


my kiddo dah tension...



Tuan punya blog aka driver pada hari itu..


Majlis bermula lepas maghrib..
Solat maghrib..
Solat Nisfu Syaaban..
Baca Yasin 3x
Tahlil untuk ahli keluarga yang telah tiada..
Solat Isyak..
Makan...
Layan pic lagi...


hepi erk korang semua...


my cousin....


santapan untuk para tetamu...



tuan punya blog sedang menunggu untuk santap..


my SIL ngan anak2 dara nyer..


mak ngah bersama cucu kesayangan...


my niece..



more...


ko lagi???


tomey ne lagi??



oooooo....


mmg besh ader bby ne tapi wat maser ner niat ditunda lagi....


nangis plak...maklum ler kat luar ne panazzz...nampak tak dagu runcingku???



mak deq dan anak2 dara ngah santap....


my SIL and my cousin...


selesai majlis dekat kul 10.45 gak..
kami x sempat dah nak tolong kemas..
maklum le nak balik jauh...huhuhu..
pada ayah teh & mak teh
terima kasih sayang yang tak terhingga kerana menjemput kami semua
lauk yang sangat enak
yang pasti misi menternakku berjaya lagi...
biler nak kurus ne.....huaaaaaa....
pada semua sepupu-pupu...
jumpa lagi
bertolak kul 11.15pm dan aku sampai kat umah kul 12.15..
letih
ngatok..
mandi n zzzzzzz...


Jumpa lagi
Luv U uoalssss....





No comments: