Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Saturday 9 July 2011

ARIANI ooooo ARIANI..

Salam...

lama x bersiaran..aku mmg x mase n minggu lepas aku sbk ngan biz...
biler balik umah aku dah very tired...lepas mandi..basuh baju dan prepare dinner..
kul 10pm aku dah masuk tdo..so dunia blog aku tinggalkan wat sementara waktu walaupun banyak benda nak aku citekan..

minggu ni aku nak citer pasal ARIANI..
seme wanita akan tahu aper ARIANI, dulu aku x amik hal pun ngan ariani ne coz bagi aku tudung aper pun sama...asalkan menutup aurat...
jgn buka aurat dah..saper susah..laki korang le...yang maner x laki lg tu, omak &ayah le yang susah..
kena tanggung dosa yang bukan mereka buat..dah le dosa yang sedia ada pun dah banyak tambah lagi ngan extra dosa dari anak2..
ehhhh...dah kelaut aku ne...
mintak maaap...
tersesat jauh plak..
balik pada tajuk aku kat atas..
aku kenal ARIANI dari sorang kawan,
kawan aku ne mmg pakai ARIANI dah lamer..
bagi aku kalau beli tudung mahal2 ne ,lebih baik aku bawak anak2 aku g makan KFC @MD...
tapi mula2 aku cuba ARIANI...rase macam orang jatuh cinta jerk...
aku tengok
aku pegang
aku senyum ( nak tapi mahal )
aku tergoda ( biler cuba pakai,owning dier mmg mabelesss...terletak...kater aku lah..org lain aku x tahu ..mmg syok )
aku jatuh cinta...
hahaha....
nampak RM terbang lagi....
biler dah pandai pakai dan hati pun mulalah berangan-angan nak tambah koleksi....
dah sekarang aku seronok
koleksi aku semakin banyak...


Dan aku jugak nak bagitau kat blogger semua yang aku jugak ader jual TUDUNG ARIANI,
so sesaper yang berminat bolehlah tinggalkan comment kat bawah...
kalau nak tahu lebih detail boleh layari blog http://lainilacollections.blogspot.com/
kat blog tu macam-macam tudung ader.
kat cini aku nak selitkan sikit
jom layan pic



ARIANI PRINTED
PRICE  :  RM 95.00
COLOUR : DARK BROWN




ARIANI PRINTED
PRICE  :  RM 95.00
COLOUR : GREY / CORAK BUNGA


ARIANI PRINTED
PRICE  :  RM 95.00
COLOUR : DARK BROWN / ABSTRAK



ARIANI PRINTED
PRICE  :  RM 95.00
COLOUR : PINK / DARK PINK

VERY SWEET 

ARIANI PRINTED
PRICE  :  RM 95.00
COLOUR : HITAM /PUTIH


Tu yang printed dan sekarang kita layan pic
TUDUNG ARIANI PLAIN 2 LAYER ..
yang terkini dan terhangat dipasaran..


ARIANI PLAIN 2 LAYER
PRICE  :  RM 110.00
COLOUR : PINK


ARIANI PLAIN 2 LAYER
PRICE  :  RM 110.00
COLOUR : HITAM / KELABU


ARIANI PLAIN 2 LAYER
PRICE  :  RM 110.00
COLOUR : DARK GREY / LIGHT GREY


ARIANI PLAIN 2 LAYER
PRICE  :  RM 110.00
COLOUR : BIRU NILA


ARIANI PLAIN 2 LAYER
PRICE  :  RM 110.00
COLOUR : PURPLE


ARIANI PLAIN 2 LAYER
PRICE  :  RM 110.00
COLOUR : MERAH CHILI

kepada rakan-rakan blogger yang berminat, jangan lupa tinggalkan pesanan..
cukup dulu untuk ari ne
nanti aku sambung lagi...

Jumpa lagi
luv u uols...


No comments: