Pages

Pelangi Petang

Pelangi Petang

Thursday 22 September 2011

Tercipta Untukku.....versi Hari Khamis....

Salam Syawal...

masih dalam mode raya kerana tengahari ader open house lagi...
hari ini jemputan dari pihak Kuantan Port Consortium...
besa nyer KPC akan wat open house pada hari sabtu...
tapi tahun ne dorang pilih hari bekerja...
sonot sebab dapat jumpa kawan2 sambil makan2...
tapi ari ne mood lomantik lah plak...
bangun pagi raser macam dalam hati ader taman...
tiba2 teringat kat lagu ne...
somebody dedicate this song to me...
jom layan lagu jiwang ne...
kalau dapat bunga ros time nie lagi ai suka...
pada yang tak suka sila abaikan my blog occay...
tapi ai suka...ahaks...




TERCIPTA UNTUKKU.....

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
 
 
 
 
 
Jumpa Lagi...
Semoga hari esok lebey baek dari hari ini...
 
 
Luv Uolsssss

No comments: